Svetelná lampa časovania zapaľovania 12 V Xenónové svetlo časovania Indukčný snímač
Svetelná pištoľ časovania zapaľovania pre nastavenie časovania zapaľovania benzínových motorov so štandardným alebo tranzistorovým zapaľovaním. Zapaľovanie je možné nastaviť na 12 voltov.
33,10 €
Skladom
Kategória:
Náradie pre autá
Kód produktu:wiltec-30143
Popis produktu
Svetelná pištoľ časovania zapaľovania pre nastavenie časovania zapaľovania benzínových motorov so štandardným alebo tranzistorovým zapaľovaním. Zapaľovanie je možné nastaviť na 12 voltov. Veľmi jasná xenónová výbojka a špeciálna zbiehavá šošovka zaisťujú optimálnu viditeľnosť stacionárnej časovej značky aj pri rýchlosti otáčania nad 8000 ot./min. v aplikáciách v blízkom poli.
Pomocou krokosvoriek a indukčnej svorky pripojte časovaciu pištoľ na 12-voltovú batériu priamo na zapaľovací kábel v blízkosti zástrčky.
Nastavenie správneho časovania zapaľovania
Nastavenie časovania zapaľovania motora by sa malo vykonávať vždy, keď je motor zahriaty; klapka studeného vzduchu karburátora musí byť úplne otvorená.
Pri meraní a nastavovaní by mal motor bežať na pôvodné voľnobežné otáčky (väčšinou zodpovedajú cca 850 ±50 ot./min.).
Ak tomu tak nie je, musíte najskôr opraviť voľnobežné otáčky.
Pripojte indukčnú svorku časovacieho svetla k zapaľovaciemu/zapaľovaciemu káblu prvého valca, pripojte krokosvorky na 12 V +/- k 12 V batérii vozidla.
Správne načasovanie zapaľovania je uvedené v návode na obsluhu vozidla alebo v dielenskej príručke. V súlade s týmito špecifikáciami teraz nasmerujte svetlo časovania (stroboskop) priamo na značku časovania na remenici klinového remeňa, ak je to možné, pod uhlom 90°. Značka rozvodu by sa mala presne zhodovať (pri pohľade cez kontrolku časovania stroboskopu) s deliacou čiarou bloku motora.
Ak zapaľovanie nie je správne nastavené, rozdeľovač sa musí nastaviť tak, ako je to uvedené v dielenskej príručke, kým sa nedosiahne zhodná časová značka (pre väčšiu retardáciu iskry otočte v smere hodinových ručičiek a pre predstihové zapaľovanie otočte proti smeru hodinových ručičiek). Pevne zaskrutkujte rozdeľovač a znova skontrolujte pomocou zapaľovacej pištole a v prípade potreby opravte.
Pomocou krokosvoriek a indukčnej svorky pripojte časovaciu pištoľ na 12-voltovú batériu priamo na zapaľovací kábel v blízkosti zástrčky.
Nastavenie správneho časovania zapaľovania
Nastavenie časovania zapaľovania motora by sa malo vykonávať vždy, keď je motor zahriaty; klapka studeného vzduchu karburátora musí byť úplne otvorená.
Pri meraní a nastavovaní by mal motor bežať na pôvodné voľnobežné otáčky (väčšinou zodpovedajú cca 850 ±50 ot./min.).
Ak tomu tak nie je, musíte najskôr opraviť voľnobežné otáčky.
Pripojte indukčnú svorku časovacieho svetla k zapaľovaciemu/zapaľovaciemu káblu prvého valca, pripojte krokosvorky na 12 V +/- k 12 V batérii vozidla.
Správne načasovanie zapaľovania je uvedené v návode na obsluhu vozidla alebo v dielenskej príručke. V súlade s týmito špecifikáciami teraz nasmerujte svetlo časovania (stroboskop) priamo na značku časovania na remenici klinového remeňa, ak je to možné, pod uhlom 90°. Značka rozvodu by sa mala presne zhodovať (pri pohľade cez kontrolku časovania stroboskopu) s deliacou čiarou bloku motora.
Ak zapaľovanie nie je správne nastavené, rozdeľovač sa musí nastaviť tak, ako je to uvedené v dielenskej príručke, kým sa nedosiahne zhodná časová značka (pre väčšiu retardáciu iskry otočte v smere hodinových ručičiek a pre predstihové zapaľovanie otočte proti smeru hodinových ručičiek). Pevne zaskrutkujte rozdeľovač a znova skontrolujte pomocou zapaľovacej pištole a v prípade potreby opravte.